Pagesa me kartë krediti?
Karta e kreditit kërkohet si garanci për qiranë, prandaj është e detyrueshme të paraqitet në agjenci gjatë marrjes së automjetit. Karta duhet të jetë gjithashtu në emër të personit që nënshkruan kontratën e qirasë. Pagesa mund të bëhet edhe me para në dorë.
Për çfarë nevojitet karta e kreditit?
Karta e kreditit kërkohet si garanci për qiranë, prandaj është e detyrueshme të paraqitet në agjenci gjatë marrjes së automjetit. Karta duhet të jetë në emër të personit që nënshkruan kontratën e qirasë.
A është depozita e kërkuar si garanci një ngarkesë në kartën e kreditit?
Jo, nuk është një ngarkesë. Është vetëm një shumë e “bllokuar” në kartën e kreditit si garanci, gjatë marrjes së automjetit.
A është e mundur të kufizohet përgjegjësia në rast dëmi?
Tarifa e qirasë përfshin tarifën për mbulimin e dëmtimit të automjetit (CDW).
CDW nuk është një sigurim, por një reduktim konvencional i përgjegjësisë së klientit për dëmet që shkaktohen nga aksidente, përpjekje për vjedhje ose dëme të tjera të pësuara nga automjeti, duke përfshirë edhe vjedhjen dhe djegien e pjesshme, brenda kufijve të një eksesioni që ndryshon sipas grupit të automjetit.
Përgjegjësia e klientit mund të reduktohet ose eliminohet tërësisht duke nënshkruar opsionin për eliminimin/reduktimin e tarifës së dëmit (SKP).
Çfarë ndodh nëse bëj një shkelje trafiku?
Gjobat i dërgohen direkt klientit që është mbajtës i kontratës së qirasë në ditën dhe kohën e saktë kur ka ndodhur shkelja. Raporti i shkeljes do t’i dërgohet klientit nga autoritetet kompetente që kanë evidentuar shkeljen, dhe është përgjegjësi e klientit të kryejë pagesën sipas ligjit.
Nga kush dërgohet raporti?
Klienti do të marrë një email nga GL Car Rent që konfirmon marrjen e një gjobe për shkelje trafiku të kryer gjatë qirasë. Më pas, do të marrë gjobën origjinale direkt nga Autoritetet kompetente në adresën e tij të banimit, për të kryer pagesën brenda afateve të përcaktuara.
Kush është përgjegjës për gjobat e lëshuara gjatë periudhës së qirasë?
Klienti, si mbajtës i kontratës së qirasë, është drejtpërdrejt përgjegjës për gjobat dhe/ose çdo tarifë tjetër që rezulton nga shkeljet e trafikut, mos-pagesa e tarifave të rrugës dhe/ose parkimeve. Prandaj, çdo gjobë e marrë duhet të paguhet siç duhet. Klienti ka të drejtë t’i kontestojë ato, por kjo duhet të bëhet direkt me autoritetet që kanë lëshuar gjobën, sipas mënyrave dhe afateve të përcaktuara në gjobë.
Si dhe kur mund të merrni faturën?
Kërkesa për faturë për një kompani ose profesionist me numër TVSH-je duhet të bëhet gjatë rezervimit në faqen e internetit. Pas mbërritjes në sportelin e qirasë, klienti duhet të sigurohet që kontrata është emëruar saktë dhe duhet të kërkojë faturën në atë moment.
Çfarë dokumentesh duhen për të marrë me qira një makinë?
Shoferi i automjetit të qirasë duhet të plotësojë këto kërkesa:
A duhet leje drejtimi për të marrë me qira?
Leje drejtimi tipi B, e lëshuar të paktën 12 muaj më parë dhe e vlefshme.
A mund të merret me qira pa leje drejtimi?
Jo, është e detyrueshme të paraqitet leje drejtimi për të marrë me qira një makinë.
A pranohet fotokopja e lejes së drejtimit për të marrë me qira?
Jo, leja duhet të jetë gjithmonë origjinale, e lexueshme, e padëmtuar dhe e vlefshme gjatë gjithë periudhës së qirasë.
A është e mundur të udhëtohet jashtë vendit gjatë periudhës së qirasë?
Jo, përveç nëse specifikohet që në fillim.
A mund të marrin me qira qytetarët jashtë BE-së në Shqipëri?
Qytetarët që nuk i përkasin Bashkimit Evropian mund të marrin me qira në Shqipëri vetëm nëse kanë një leje ndërkombëtare drejtimi dhe një pasaportë.
A është e mundur të ndryshohet vendndodhja e dorëzimit të automjetit gjatë qirasë?
Po, është e mundur, me kusht që të komunikohet paraprakisht me agjencinë e qirasë.
A përfshihet karburanti në tarifë?
Jo. Kostoja e automjetit të qirasë nuk përfshin karburant.
Automjeti i dorëzohet klientit me një rezervuar të mbushur dhe duhet të kthehet po ashtu.
Nëse nuk është e mundur të rimbushet automjeti para kthimit në agjenci, përveç kostos së karburantit të munguar, do të aplikohet një tarifë shtesë.
A mund të shtoj një shofer të dytë?
Shoferët e tjerë mund të shtohen me kusht që të jenë të pranishëm në agjenci gjatë marrjes së automjetit dhe të paraqesin një leje drejtimi të vlefshme. Kostoja për një shofer të dytë është 8 € në ditë.
Çfarë ndodh nëse kthej automjetin më vonë se kontrata e nënshkruar?
Në këtë rast, është e këshillueshme të kontaktoni agjencinë e qirasë; mund të ketë kosto shtesë.
Çfarë duhet të bëj në rast dëmi ose defekti?
Nëse automjeti nuk është i përdorshëm, shërbimi i Ndihmës Rrugore është i disponueshëm 24 orë në ditë, 7 ditë në javë, në numrin që gjendet në kontratën tuaj të qirasë. Automjeti duhet të mbahet gjithmonë në vendin ku është ndaluar.
Për të përfituar një automjet zëvendësues, kontaktoni agjencinë GL CAR RENT ku është marrë automjeti. Mund të përdorni një mjet alternativ transporti (p.sh., taksi ose tren), nëse kërkohet dhe autorizohet nga Ndihma Rrugore, për të arritur agjencinë GL CAR RENT.
Në rast aksidenti, gjithmonë kujtoni të plotësoni modelin CAI (Deklaratë Miqësore për Aksidentin), të vendosur brenda automjetit. Është gjithashtu e nevojshme të dorëzoni CAI brenda 24 orëve nga ngjarja, në një agjenci GL CAR RENT.
Të vishesh dhe të udhëtosh me miq të mirë krijon një përvojë të përbashkët dhe të paharrueshme.
WhatsApp us